Виробники світових марок автомобілів постійно знаходять все нові способи економії на паливі, які б дозволили власникам машин насолоджуватися поїздками максимально комфортно з вигодою для власного гаманця. Одним із них є впровадження технології прямого впорскування палива в камеру згорання.
Більшість моделей марки Volkswagen, Audi, Skoda, SEAT агрегатуються моторами FSI, TSI, TFSI, тобто їхні двигуни працюють за методом прямого впорскування двигуна. Однак, такий концепт можна побачити і на авто інших виробників.
Незважаючи на свою економічність, така технологія дає можливість переобладнання на газ, що допоможе ще більше зекономити на пальному.
Відмінність безпосереднього впорскування від класичного полягає в тому, що у першому випадку форсунка двигуна розміщена безпосередньо в камері згорання. При класичній технології впорскування бензину відбувається у впускний колектор.
Що це змінює? На форсунку, яка розташована в камері згоряння, постійно діють високі температури. Якщо двигун працює на бензині, охолодження форсунки проводиться бензином, який проходить через неї. У ГБО 4 покоління форсунки відключаються. Якщо такий варіант використовувати на двигуні з прямим впорскуванням, то бензинова форсунка просто перегріється і вийде з ладу.
Популярність автомобілів з двигунами прямого впорскування змусила виробників газових установок розробляти для них спеціальне обладнання, яке не завдасть шкоди автомобілю.
Газові форсунки подають паливо як і в класичній схемі – у впускний колектор. Однак, при роботі двигуна на газовому паливі, через бензинову форсунку в камеру згоряння подається мінімум бензину. Весь цей процес регулює спеціальний контролер, який не тільки контролює впорскування газу, але й керує роботою бензинової паливної системи, подаючи необхідні пропорції обох палив.
В результаті такого бінарного режиму суміші, в камеру згоряння надходить всього 10-15% бензину, чого цілком достатньо для того, щоб бензинова форсунка охолоджувалась. Відповідно 85-90% палива, що залишається, - це газ. В різних режимах навантаження двигуна це співвідношення не сильно змінюється. Таким чином, сучасні автомобілі, працюючи на газовому паливі з двигунами FSI, TSI, TFSI і т.д., можуть бути максимально ефективними, не втрачаючи своєї потужності.
ГБО абсолютно не шкодить мотору, а термін окупності залежить від умов експлуатації. Однак ГБО прямого вприску має деякі свої особливості:
• Воно дорожче від класичного ГБО 4 покоління і потребує відповідної кваліфікації фахівців.
• При роботі двигуна на газовому паливі в камеру згоряння буде подаватися і бензин (10-15%), а це означає, що термін окупності буде трішки більшим.
• Установляти таке обладнання можуть тільки досвідчені фахівці.
В наш час газове обладнання для двигунів з прямим впорскуванням випускають багато виробників. Однак, з огляду на складність технології, не кожне ГБО можна поставити на будь-яку машину. Деякі комплекти можуть підійти тільки на 3-5 моделей.
Фахівці Honza Auto пропонують своїм клієнтам тільки якісне обладнання з гарантією.
Наша компанія здійснює професійний монтаж ГБО на двигун з прямим впорскуванням. У підсумку клієнт отримує коректну роботу двигуна в різних режимах, а також реальну економію експлуатаційних витрат.